اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یکباره خودروی شما دچار مشکل شود، چه خواهید کرد؟
لغو قرار ملاقات و درخواست جرثقیل برای خودرو به اولین تعمیرگاه؛ یا ارتباط با یکی از مراکز سرویس خودرو و رفع ایراد ...
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو طرح ویژه بازدید پیش از نوروز خودروهای تولیدی ایرانخودرو را به مدت هشت روز، از یازدهم تا نوزدهم اسفند ماه امسال اجرا میکند
معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: روند صدور ایساکو کارت صرفا به دلیل پیچیدگی سیستم بانکی با سرعتی کمتر از زمان مورد نظر شرکت ایساکو پیش رفته است، اما بانکهای عامل وعده دادهاند تا با ...
شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو، به مناسبت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، خدمات تعويض روغن، فيلتر روغن و هوا، شمع ،لنت ترمز، تسمه و صفحه کلاچ را با تخفيف ويژه تا ۲۱ بهمن ماه در نمايندگيهاي منتخب مجاز ...
رانندگی در فصول سرد سال و در زمان بارش باران و برف یا در زمانی که مسیر مملو از برف و یخبندان است نیازمند مهارت، تجربه و رعایت اصول خاصی است. لازم است در این فصل سرد تدابیر لازم برای کنترل تجهیزات گرمایشی، لاستیکها ...
گروه صنعتی ایران خودرو، به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای تکریم مشتریان و ارایه خدمات متنوع به دارندگان محصولات خود، طرح ویژهای را از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه امسال ...
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در راستای سنجش رشد و ارتقای دانش و مهارت فنی کارشناسان فنی و مهندسی دفاتر منطقهای ایساکو در سراسر کشور آزمون مهارت عملی را برگزار کرد
اگر از معدود افرادی هستید که نقش پر رنگ فناوری را در زندگی امروز پیش بینی کرده بودید باید به شما تبریک گفت چون بسیاری حتی قدرت تصور این را هم نداشتند که روزی یک گوشی همراه کوچک به جعبه ابزاری همه کاره در زندگی ...
شرکت ایساکو، همگام با مراحل طراحی، تولید و تجاریسازی خودروهای جدید گروه صنعتی ایرانخودرو، تمهیدات و شرایط ارایه خدمات پس از فروش آن را نیز فراهم آورده تا در بدو ورود به بازار، از هر لحاظ آمادگی کاملی در شبکه ...
بنا به درخواست متقاضیان خرید اشتراک کارت طلایی و در راستای تکریم مشتریان، شرکت امدادخودروایران در اقدامی جدید، قابلیت خرید اشتراک انواع کارتهای طلایی بهصورت اقساطی و بدون بهره را فراهم کرده است
سیزدهمین آزمون سراسری شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو، به منظور مهارتسنجی کارکنان نمایندگیها از ۱۵ تا ۲۵ آذر ماه، به صورت الکترونیکی برگزار میشود
جلسه انجمن صنفی نمایندگیهای منتخب ایرانخودرو با هدف هماندیشی در زمینه بهبود فضای کسب و کار نمایندگیهای مجاز، ارتقای رضایت مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش و افزایش سهم بازار برگزار شد
مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو گفت: با توجه به وجود زیرساختهای ارتباطی و نرم افزاری این مرکز که در کلاس جهانی و با بهینهکاوی از بهترین مراکز تماس دنیا توسعه یافته، ۲۶۶ جایگاه کاری بهصورت حضوری و ۳۰۰ جایگاه ...
با امضای تفاهمنامه میان شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو و اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، خرید قطعات اصلی و دریافت خدمات استاندارد از تمامی فروشگاههای ایساکو و نمایندگیهای ایرانخودرو با بهرهمندی از تسهیلات ...